ДЕТАЛЬНА ІНСТРУКЦІЯ ПО ДОДАВАННЮ ПРОДУКТУ

ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

  1. Оголошення подається на окремий продукт (приклад: сметана домашня). Не дозволяється подавати одне оголошення на групу продуктів (приклад: молочні продукти).
  2. Пам’ятайте, що унікальні та повні описи завжди матимуть вищий рейтинг в покупців.

ЗАГОЛОВОК

  1. Заголовок повинен бути лаконічним та містити не більше 40 символів. В картці товару на назву відведено 2 рядки і ідеально, якщо назва поміститься повністю.
  2. Заголовок не повинен містити інших символів крім букв українського алфавіту.
  3. Заголовок не повинен бути написаним ВЕРХНІМ РЕГІСТРОМ або іНВЕРТНИМ рЕГІСТРОМ для привернення уваги.
  4. Заголовок повинен починатися з ключових слів. Залиште слова типу смачний, натуральний, екологічний, найсмачніший, найсолодший, органічний для опису, де ви опишете всі переваги продукту.
  5. Для складу продукту є опис. Не потрібно перераховувати всі складники в назві.

ФОТО ПРОДУКТУ

  1. Фото повинне бути реальним, і відповідати товару, який пропонується.
  2. Фото “з інтернету” не допускаються.
  3. Якісні фото це запорука успіху. Якщо фото не якісне, ми запропонуємо вам варіанти як його покращити.
  4. Не допускаються фото з водяними знаками інших сайтів.
  5. Не допускаються фото з написами, описами, контактною інформацією. Ця інформація є на сторінці вашого профілю.

ДОДАТКОВІ ФОТО ПРОДУКТУ

  1. Більше фотографій дають можливість покупцю детальніше розглянути ваш продукт.
  2. Додаткові фотографії розміщуються на сторінці продукту під основним фото.
  3. Ви можете додати декілька фото.

ОПИС

  1. Опис має бути максимально детальним і містити не менше 2000 знаків.
  2. Опис має бути структурованим, щоб його було легко читати. Не пишіть все литим текстом в одному абзаці.
  3. Опишіть усі переваги вашого продукту. Чим ваш продукт відрізняється від аналогів чи замінників.
  4. Чим більше інформації буде в описі, тим більше покупців у вас буде. Покупці люблять знаходити відповіді на усі свої запитання, а не вступати зайвий раз у переписку і чекати на відповідь.
  5. Опишіть ваш досвід/ентузіазм щодо своєї справи. Як довго працюєте та як любите свою справу.
  6. Обов’язково напишіть склад вашого продукту.
  7. Опишіть про пакування товару. У якій упаковці продаєте та доставляєте. Як фасуєте? Чи потрібна тара на заміну?
  8. Опишіть про мінімальне замовлення (якщо існує). Вказуйте в гривнях або одиницях продукту.
  9. Опишіть детальніше про альтернативні умови доставки. Якщо робите регулярну доставку, то вкажіть в які дні та в які райони возите. Можете вказувати конкретні “точки” доставки.
  10. Якщо даний продукт є в статусі “Передзамовлення”, то вкажіть терміни виконання.
  11. Опишіть умови зберігання вашого продукту.
  12. Якщо є можливість замовити різні смаки продукту за ту саму ціну, то напишіть про це та попросіть вказати обраний смак в примітках при замовленні.
  13. Не вказуйте в описі ваші контакти. Для цього є ваш особистий профіль. Ми ваші контакти не приховуємо. Надмірне використання контактів викликає зворотню реакцію в покупців.

ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ

В типі товару завжди має стояти «Звичайний товар»

Ціна

  1. Ціну продукту вводьте в рядок “Звичайна ціна”
  2. Якщо у вас акції, розпродажі чи знижки на певні продукти внесіть додатково ціну у розділ “Ціна зі знижкою”
  3. Натиснувши на слово “Запланувати” поруч із ціною зі знижкою, ви маєте можливість внести дати початку та кінця розпродажу. Ціна зміниться у вказані дати.

Наявність

  1. Ви можете прописати артикул товару. Можливо вже маєте власну базу або придумайте новий для полегшення ведення обліку.
  2. Вкажіть один з двох статусів продукту «в наявності», якщо продукт можна придбати одразу або «передзамовлення», якщо потрібно очікувати. Якщо товар закінчився на невизначений період, то змініть статус на «немає в наявності». У такому разі на продукті з‘явиться  відповідна відмітка.
  3. Можна проставити галочку «Продавати індивідуально». У такому разі покупець зможе придбати лише 1 одиницю в одному замовленні.
  4. Обов‘язково вкажіть одиницю виміру товару. За який об‘єм чи вагу виставлена ціна. Це відображатиметься на сторінці продукту поруч із ціною. Для цього поставте знак «/» наприклад /шт або /кг або /500мл

Характеристики

  1. Характеристики товару мають бути обов’язково заповнені. Це дає структуровану інформацію про продукт покупцю і надає привабливості оголошенню.
  2. В характеристиках винесена основна інформація, яка допоможе відфільтрувати ваш продукт за потребами покупців: регіон походження товару, способи оплати, тип та спосіб доставки. Не дублюйте цієї інформації в описі.
  3. Всі характеристики вже внесені. Не потрібно створювати нові. Потрібно лише обрати ті, які відповідають вашому продукту.
  4. Зайдіть у вкладку «Характеристики» і Натисніть на випадаюче меню «Оберіть характеристику товару», оберіть необхідну позицію і натисніть кнопку «Додати»
  5. Спосіб доставки (поставте курсор в поле «Значення» і оберіть способи «За домовленістю» та/або «Нова Пошта»). Для того щоб додати декілька варіантів, повторно поставте курсор в поле біля вибраного значення.
  6. Тип доставки (поставте курсор в поле «Значення» і оберіть варіанти, що вам підходять: локальна доставка – в межах вашого населеного пункту; доставка по регіону – в межах області; доставка по Україні – службами доставки по всій території України)
  7. Спосіб оплати (поставте курсор в поле «Значення» і оберіть один, або обидва способи оплати (готівка чи на картку).
  8. Регіон (поставте курсор в поле «Значення» і оберіть вашу область з випадаючого меню). Не вносьте нових областей чи міст! Тут не потрібна ваша фактична адреса. Її треба вносити в профілі магазину.
  9. Після того, як внесете усі характеристики натисніть кнопку «Зберегти зміни»

КАТЕГОРІЯ І ТЕГИ

  1. Обов’язково проставляйте категорію та підкатегорію. До прикладу, якщо ви продаєте помідори, то ставте галочку навпроти категорії “З саду і городу” і підкатегорії “Овочі”.
  2. Якщо ваш продукт має важливі особливості, то обов’язково проставляйте теги. Це допоможе відфільтрувати ваші продукти для людей з особливими харчовими вимогами (алергії, харчові дієти тощо).
  3. Тег “органік” проставляється лише для продуктів органічного походження або із сертифікатом органік. Продукт має бути вирощений методом органічного землеробства або виготовлений на 100% зі складників органічного походження.

СТАТУС

  1. Щойно доданий продукт матиме статус “Очікує схвалення”. Ми перевіряємо оголошення, на дотримання правил і умов користування сайтом і цих рекомендацій.
  2. Після перевірки статус змінюється на “Опублікований”
  3. Якщо продукт, який ви додаєте, потребує правок, або ви не закінчили вносити усю інформацію, то можете проставити статус “Чернетка”. У такому випадку оголошення потрапить в розділ Продукти – Всі продукти з поміткою чернетка і не відправиться на модерацію.

Після заповнення усіх даних, натисніть кнопку «Зберегти».

Продукт відправляється на модерацію (окрім продуктів із статусом «Чернетка»). Протягом доби продукт буде опублікований на сайті (це наш максимум, але зазвичай все відбувається швидше). У випадку, якщо потрібні правки, адміністратор сайту змінить статус на “Чернетка” і напише вам листа на електронну пошту з переліком усіх необхідних правок.

Якщо у вас виникнуть будь-які питання чи щось виявиться незрозумілим, то пишіть на пошту lera@nabazari.in.ua або у Facebook @nabazariua